piątek, 10 maja 2013

Ekspres do kawy

Właśnie  tworzę  dla was nową zakładkę. Żeby przybliżyć wam najlepszy smak jakim jest smak kawy, chciałam zaprezentować sprzęt, który mam w posiadaniu i który ułatwi wam zrobienie niejednego kawowego napoju.
Philips Saeco Intelia Class to  ekspres do kawy, wyposażony w automatyczny spieniacz mleka Cappuccinatore, który dodatkowo można myć w zmywarce. Natomiast opatentowany system adaptacyjny Saeco automatycznie optymalizuje fazę mielenia kawy. Dzięki niemu, możliwe jest uzyskanie niepowtarzalnego aromatu, a ceramiczny młynek zapewnia niską temperaturę mielenia bez ryzyka przegrzania kawy. Ja wymieniłam sobie dyszę na taką, którą sama mogę pienić mleko. Dodatkowy koszt takiej dyszy to ok. 100 zł. 
Nikomu nie narzucam zakupu takiego własnie modelu jednak uważam, że mój zakup był bardzo dobry, a co najważniejsze nie był drogi jak na takie urządzenie. 


1 komentarz: